Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
March 31, 2008
Image Size
2.4 MB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
296,867 (4 today)
Favourites
12,552 (who?)
Comments
1,873
Downloads
4,282
×
:|


:cake: PART TWO: [link] :cake:


TEH POTTER CAN'T RESIST THE DN POWERZ. :omg:

...And he's crap at being subtle.


Joel: :iconarcanji:
Jessica: :iconaofie-fionn:


This is the result...of far too many sweets. :fear::lmao: We all just suddenly decided to make a flash...and THIS is what happened.

It was absolutely hilarious, and Joel's voice was friggin perfect for nearly every character! I swear to God, I nearly killed myself laughing at the outtakes this morning. I'm going to make a seperate flash out of the stuff we didn't use...it's too funny for you not to hear. XD


Anyway, thanks very much to Mr Joel, my lil sis and Monica for doing the voices!


Hope you enjoy the...randomness.

I havent slept in 30 hours....IM DEADED! Bed time...:faint:




EDIT: Voldemort is secretly Tom Riddle's real name. YES IT IS. DO NOT QUESTION ME. HORS. :shakefist: :D
:D
Add a Comment:
 
:iconkilljoy483alien:
killjoy483alien Dec 31, 2013  Hobbyist Artist
...aaaand then there's L.
Reply
:icondragon-guimauve:
Dragon-Guimauve Dec 2, 2013  Hobbyist Photographer
harry potter + death note ... you've got the key of paradise =D
Reply
:icongreystream:
Greystream Nov 9, 2013  Hobbyist Writer
"What... The Fuck."
Reply
:iconchibi-moony-chan:
Chibi-Moony-Chan Jul 21, 2013  Hobbyist General Artist
I loved it when Crabbe was like "WTF" XD Also, nice touch with the carving in the tree ;)
Reply
:iconyumeakirameru:
YumeAkirameru Jun 27, 2013  Hobbyist Artist
Holy Jeevas! Harry is EVIL! Hahaha, I loved this, it was so funny~!
Reply
:iconminakilic:
MinaKilic Jun 7, 2013  Hobbyist Interface Designer
hahaha! just mind blown!
Reply
:icongrimmish:
Grimmish Apr 6, 2013  Hobbyist
hahaha that's too cu___te*
Reply
:icondrag0n-princess:
I COULD NOT STOP LAUGHING AT THIS!!!!!!!!!!
Reply
:iconvanilla85:
i thought the muggle detective would be sherlock. That would have been hilarious.
Reply
Add a Comment: